نمایشگاه کتاب مازندران:

برگزاری نمایشگاه کتاب استانی تا ۹ روز دیگر 

برگزاری نمایشگاه کتاب استانی تا ۹ روز دیگر  نمایشگاه کتاب در شهر‌های استان مازندران ۱۰ و ۱۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نزدیک شدن به هفته کتاب جمهوری اسلامی، تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر‌های استان را ۱۰ تا ۱۱ آبان ماه امسال اعلام کرد و گفت: امسال به غیر از محیط نمایشگاهی مرسوم علاقه مندان می‌توانند از شرایط نمایشگاهی در کتابخانه‌های مازندران نیز استفاده کنند.

 وی سهم مازندران در بازار نشر ۳۱۵ کتاب با ۷۵۰ هزار جلد بیان کرد و افزود: تاکنون ۱۹۷ ناشر موفق به دریافت پروانه نشر شدند که در این بین ۱۳۲ ناشر فعال در مازندران در حال فعالیت هستند و در حال حاضر سامانه الکترونیکی صدور مجوز موسوم به token در اختیار صد ناشر استان قرارگرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در راستای تشویق جوانان به کتاب خوانی طرح دومین جام باشگاه‌های کتاب و کتاب خوانی در سه شهر ساری، بابل و بهشهر بین ۱۲ باشگاه آغاز شده است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: دهم تا پانزدهم آبان نیز نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزاری می‌شود.

 نقد کتاب، نشست‌های فکری و اندیشه ای، قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی کودک، غرفه عفاف و حجاب برخی از برنامه‌های نمایشگاه کتاب استان است.

 سال گذشته ٣٢٠ غرفه ٥٧٠ ناشر و بیش از ٨٠ هزار عنوان کتاب در استان ایجاد که یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان کتاب به فروش رسید که ٥٥٠ میلیون تومان بن یارانه‌ای نیز برای خرید کتاب اهدا شد.

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمل نیز اعلام کرد نمایشگاه بزرگ کتاب به همت انتشارات نفر اوغلو در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) ارشاد آمل برگزار شد.این نمایشگاه کتاب با بیش از ٥ هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف مذهبی، تاریخی، روانشناسی و کودک و نوجوانان در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) ارشاد آمل واقع در خیابان امام خمینی (ره)، آفتاب ٣٦ برگزار شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری نمایشگاه کتاب بمناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.